Jag erkänner

Jag tycker faktiskt att det är ganska roligt med adventskalender. Det är lite träligt att fixa paketen men så här, idag, när paketen hänger där på kalendern och tolvåringen förväntansfullt klämmer på dem, då är det roligt.

Nu köper jag mycket nyttiga saker. Saker som kanske skulle köpts in annars också mej just nu känns det roligare att få den i paket. Men där i mellan finns också en och annan godisbit, tugummi och andra fina saker som jag hoppas hon ska gilla.

Känner jag mig själv rätt, så finns där en kalender nästa år också.  Och känner jag mig änne bättre så klagar jag säkert lite innan den hänger där på väggen. Då kan Ni påminna mig om det här inlägget va?

I morgon är det första luckan som ska öppnas, eller första paketet som ska öppnas.

Kommentarer
Postat av: mammakero

Klart att man måste få gnäll ibland, även på saker man egentligen tycker om att göra! Detta inlägg är så typiskt för hela julen tycker jag! När allt är klart och man sitter där på julafton, att då känna att man är förväntansfull och nöjd är ju drivkraften till alla förberedelser!

Jag hittade en blogg som hade en adventskalender med småpaket. Kanske kan länken funka... http://www.necessities.info/?p=10690

Förresten, kan du inte ta en bild av din adventskalender?

2011-12-01 @ 10:25:24
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: soffie

va kul med en sån kalender, här har vi chokladkalender å tvs ,kram

2011-12-01 @ 19:28:14
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0