IT-spöke

Tror Ni på spöken? Det gör jag. Jag har haft några upplevelser under årens lopp som har övertygat mej. Jag har vid vissa tillfällen vetat vem det varit som "tittat förbi" och det har varit både djur och människor.

Igår natt vaknade jag vid 4-tiden. Jag steg ur sängen och vandrade sömnig in till tolvåringen för att ta ett prov. Det visade sig att hon låg väldigt lågt i blodsocker och jag gick ner för att hämta ett glas juice till henne. Jag tänder inga lampor utan förlitar mig på månljuset. När jag återvänder från köket och går förbi kontoret startar plötsligt datorn.

Förklaring finns säkert men vår dator går ner i viloläge och man måste trycka på startknappen för att få igång den igen.
Jag undrar i stället vem det är som vill säga något och vad är det den vill säga?



Kommentarer
Postat av: soffie

hua läskigt, jag tror på spöken eller andar men jag ahr aldrig sett nån själv, kram

2011-09-19 @ 22:22:01
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Birgitta och Isak

Haha, vi vet ........ eller hur?

2011-09-20 @ 08:00:20
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: mammakero

Ja, jag tror på andar/spöken. Jag har sett skepnader av en man och en katt. Nu var det ett tag sedan... Jag har märkt att de gillar elektronik, så det är inte underligt att de leker med datan!

Skönt att vara hemma igen, efter sjukhusbesök.

2011-09-20 @ 08:27:30
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0