Kyla

Kyligt (milt sagt) och klart. Vi har strålande väder även om det är en aning för kallt i mitt tycke. Till och med hundarna har brått att bli intsläppta på kvällarna när termometern har sjunkit.

Helgen som kommer blir minst sagt hektiskt. Tolvåringen ska gå en helgkurs för Annica Aller. Två halv dagar, som tur är och hennes grupp ligger på förmiddagarna. Annica är en mycket duktig agility förare och känd i dessa kretsar. Därför är det STORT att få träffa och lära av henne. Jag själv? Fryser förmodligen på läktaren i ett ridhus.
Lördag kvällen bjuder dessutom på hundutställning. Gotlands vackraste ska koras igen och Tolvåringen ska tävla om titeln Juniormästare i juniorhandling. Hon har ju en titel sen fjolåret att försvara. Jag ska inte visa någon hund och ingen av mina har meriterat sig för att vara med i år. Lika skönt det för Tjugoåringen och lilla H kommer nämligen och hälsar på i helgen också. Jippi!! Längtar som vanligt efter att få krama och pussa lite på lilla H. Vi pratar i telefon ibland och Skypar. Vad vi pratar om, vet jag inte men vi pratar. Hon på sitt språk och jag på mitt.


Här tittar vi på gamal kort. Kortet är från sista besöket hos familjen.


Funderar lite.

Kommentarer
Postat av: Malin B

Så söt hon är er lilla H! Du, det riktigt lyser om mormor också där när ni sitter tillsammans. Så mysigt!

Hoppas det blir en lyckad helg för din unga tjej också! Det är en hundaktiv familj du lever i.



Nä, det är sannerligen INTE kul när larmet går...

2012-02-07 @ 19:52:28
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: soffie

sötisen där å vilken fin bild på er:)

2012-02-07 @ 23:40:27
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Britten

men o så söt... här inne är det mkt sött nu ..både på två och fyra ben

2012-02-08 @ 10:34:49
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: mo

Haha, kan tro att det låter kul när ni pratar om vad som hänt i veckan...Så mysigt att få rå om henne lite i helgen då..

Låter som det blir en späckad, men kul helg, kramar

2012-02-08 @ 20:16:45
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0