Släktingar

Att hålla reda på släktingar är inte det lättaste, inte om man har en stor släkt i alla fall. Jag var på kusinträff för ett tag sen och insåg att jag verkligen inte har koll. 20 kusiner bara på pappas sida och minst lika många på mammas. Att jag sen är yngst av alla och då menar jag mycket yngre, hjälper ju inte till. 
 
Tolvåringen säger att jag har bättre koll på mina hundars Släkt än min egen. Dessvärre är det sant. Idag har jag hela tre "hundsläktingar" inbokade till trimborder. Småkillarnas mamma är en av dem. Tråkigt nog löper hon så hon får träffa sina söner en annan dag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tjugoåriga dottern!

Det ser ut som om det är min gamla tonårssäng puma ligger i ;).

2012-06-28 @ 11:59:58
Postat av: Malin B

Men du, hundsläktingar är ju jätte mysiga så jag tycker att det är BRA att du har full koll på dem.
Supermysiga bilder här!!!

2012-06-29 @ 18:21:08
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0