Vinterkläder saknas

Tävlingsdag, mulet, blåsigt och kallt. Man skulle inte behöva sitta i ett tält i september och frysa. Ändå tog jag med "inte-frysa-kläder". Både långa och tjocka kläder sitter på och massor av varmt kaffe har jag druckit.
Det regnar i alla fall inte och det är ju ett litet ljus i dagens tillvaro.

Trettonåringen har kört ett lopp med en disk. Hon är jätte sur på sig själv. Ibland gör man det man vanligtvis inte gör och ibland lämnar man hjärnan någon annanstans.

Hon blev inropad lite tidigare än planerat för att flera hundar var strukna. Då den vanliga uppladdningen blev rubbad, rubbades också allt annat. Hon hade nämligen godis kvar i handen som hon inte tänkte på och.....det får man inte ha. Disk och inte mer med det.

Det återstår två lopp och nu lämnar vi det bakom oss och laddar om.
Får frysa en stund till, alltså.


Kommentarer
Postat av: Mammakero

Ibland gör jag så konstiga fel att jag blir rädd för mej själv... Bättre lycka nästa gång!

2012-09-09 @ 14:22:39
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0