Var god, betala!

Så har jag då jobbat sista dagen. Hej och hå! Ska jag semestra från allt "hunderi nu", frågar en kund.

Haha! Nej, inte en chans. Hur skulle jag överleva det? Nu sadlar jag om till "agilitymorsa". Vad gör en sådan?

Jo, först betalar hon. Sen kör hon bil och sätter upp tält. Sen rastar hon hundar, bär stolar, dricker kaffe och till sist blir hon så nervös när dottern ska springa sitt race. Ofta kan hon inte hålla tyst och skriker så där som en mamma inte ska göra. "Håll i!!!" "Kör" och "spring!"

Vad ska ni göra på semestern?


Kommentarer
Postat av: Decdia

Min semester är på väg att ta slut. :( Eller nja, 1½ vecka kvar... Men det är på tok för lite! Har gjort en del och har ytterligare grejer planerat.

2013-07-06 @ 09:14:24
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som ett mysigt hundliv:) Jag har ju ingen semester, har börjat stämpla och har ett vik som snart ska börja..:)

Kraam Izabell

2013-07-06 @ 13:54:17
Postat av: bara anna

Agilitymorsa, det låter kul, hellre det än fotbollsmorsa, det vill jag helst slippa.

Nu jobbar min man som mest, hela juli är fullproppad med jobb från tidig morgon till sen kväll, så jag och barnen får roa oss så gott det går. Men i augusti blir det lite semester i alla fall. Stuga är bokad neråt Skåne.

Kram

2013-07-07 @ 21:19:27
URL: http://annacecar.blogspot.com
Postat av: AnnaKK

Med djur får man aldrig riktigt semester - om det så bara är en hamster man har, så ska ju den ha mat varje dag och få bytt i buren osv. Så ska man ändå binda upp sej med husdjur så kan man ju lika gärna göra det rejält, och passa på att göra en massa roligheter med djuren inblandade också! :-)

Lycka till på och kring agility-banorna!!! :-D

2013-07-08 @ 08:48:03
URL: http://annakk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0