Sviter efter gårdagen

Igår var det en dag fylld av aktiviteter för min del. Det känns i kroppen idag men på ett positivt sett (än så länge). Jag är trött innanför skalet men jag har hittills klarar av att hålla ihop mej.
Det är så det känns, som om jag inte riktigt klara av att hålla ihop mej. En sprucken glaskula där jag lindat garn runt för att hålla bitarna på plats. Men garnet glider undan ibland och då läcker det. Men idag vet jag att det är risk för läckage och därför ska jag ta det lugnt så att garnet hålles på plats.

Det går åt SÅ mycket energi att bara vara.
image135


Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Jag känner igen den där beskrivningen från en nära vän som fortfarande lider av sin utbrädnhet. Har hon haft en eller några dagar med mycket aktiviteter och intryck, då måste hon ha minst en mellandag med lugn och ro för att samla ihop sig. Så ha en sådan dag nu. Strunta i om det finns saker du tänk göra. Gå en promenad istället, lägg dig och vila, blädra i en tidning, men strunta i dina intre måsten. Låt glaskulan läka ihop lite.

2008-02-15 @ 09:06:37
Postat av: britten

Du beskriver på ett mycket fint sätt hur du känner det tycker jag...hoppas att dagen i dag ger dig lugn och harmoni....kram min blogg
VÄN

2008-02-15 @ 10:03:06
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Matte

God morgon... Jo gårdagen blev mycket bra, den blir ju vad man gör den till. Hmm det där är inget att leka med, håller med JennyPenny att du verkligen skall ta helgen att bara vara, det är skit med alla måste men ett måste skall bli av av och det är att du MÅSTE ta det lungt....Metrologerna har lovat fint väder i helgen gör som jag hade tänkt med barnen ut icg ta en lång promis och ta med fika, det gör gott.... Kram och ha en bra dag!!!

2008-02-15 @ 10:20:41
URL: http://hakansson.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Jag håller tummarna för att garnet är väldigt hållbart, det håller bättre om det inte slits i det... Precis som du har beskrivit.

2008-02-15 @ 10:21:34
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Mariell

Ta hand om dig och ha en härlig lugn dag! vem åker ut ur let´s dance ikväll tror du?
Kramar

2008-02-15 @ 13:20:07
URL: http://marielldahlstrom.blogg.se/
Postat av: Nilla

Ja nu tar du det lugnt skit i måsten....det hinns med gör något du verkligen gillar så du får skratta det är bra för själen....kram kram

2008-02-15 @ 19:03:37
URL: http://fnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0