Hoppas jag har kurrage idag.

Stressen kryper under min hud. Hjärtat bankar oroligt och jag har svårt att hålla en jämn andning.
Önskar att allt redan var över och avslutat.
Tankarna irrar hit och dit. Vad kommer att sägas, vad kommer jag att säga? Måtte jag bara klara av detta, sen, sen ska jag gå vidare, vidare i livet.

Jag är gråtfärdig och pulsen känns ända upp till hårfästet. En inre röst säger "det är lugnt, vad kan hända?"
För mej känns det som precis allt kan hända idag.

Men det ordnar sig, det gör det alltid. Snart är mötet avklarat och då är det lugnt igen. Jag ska bara ta mig igenom det och det tär på mina krafter.


image233
Det är idag jag ska börja se framåt!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Stora starka kämparkramar..till dej glöm inte att försöka följa det du skrivit Det är idag jag ska börja se framåt...gla påsk

2008-03-20 @ 09:17:04
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Varmt lycka till!!!
Du, vilka V A C K R A ögon.

2008-03-20 @ 09:52:14
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Åsa

Fundera inte så mycket utan gå på magkänslan!
Det är klart att du fixar detta mötet. Du har så mycket kraft inom dig. Lycka till och du... hur det än går, så gick det!
Unna dig något efteråt som du gillar.
Blåkulla ikväll? vi ses där

2008-03-20 @ 09:59:02
URL: http://www.galanthus.blogg.se
Postat av: JennyPenny

Du är så mycket starkare än du tror och du har kommit så långt! Du klara det här. Jag tror på dig och tänker på dig idag.

2008-03-20 @ 10:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0