Inte 25-år längre

Just nu har jag ingen lust att ens sätta på datorn, än mindre sitta vid den och jobba. Det är därför inläggen är lite glest uppdaterade just nu. Men så är det ju för alla mellan varven.

Det är roligt med besök från fastlandet och det är ännu roligare med fester. Denna helg har det gått hårt åt och det roliga, sena kvällar (tidiga morgnar) och lite alkohol (eller lite mer) gör att man känner sig lite seg på en måndag. Är inte 25 år längre säger min kropp, men det var så hjärnan ville ha det i lördagsnatt. Så jag trodde att jag var 25 och i dagarna 2 får man ta återhämtnings-straff.


Kommentarer
Postat av: mammakero

Kul med fester tilsammans med härliga människor! Mindre kul med skallebank och andra otrevligheter efteråt...

2011-08-01 @ 20:07:02
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Susihus

Haha =)

Vilket härligt väder denna underbara ö har bjudit på =)

Njuter för fullt

KRam på dig

2011-08-04 @ 16:29:29
URL: http://susihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0