Tillbaka!

Jag har nu haft några dagars semester och det var det som krävdes för att jag skulle få ordning på min nya dator och komma tillbaka hit.

Den underbara herr M fixade och donade med den gamla hårddisken och lyckades rädda mycket, dock inte allt. Sen kan man ju tycka att det "bara" ska vara att installera om lite program för att få det hela att fungera. Men så är det inte, tro mig. Ibland har jag känt mig väldigt duktig och IT-smart för att i nästa stund fundera på varför jag över huvud taget försöker mig på att leka data-kunnig.

Nu har jag uppdaterat och köpt till nya programvaror så jag är i alla fall tillbaka i cyber.

Jag ska vara ledig denna vecka och nästa. Det går i en rasande fart och jag hoppas mina krafter ska hinna återhämta sig. Det har varit en tuff vår och försommar. Mycket, mycket att göra och tufft för mej att säga NEJ. Ni vet hur det är? Ja, förmodligen och då känns det lite jobbigare för mej att erkänna att jag måste säga nej. Annars rasar jag nog ihop igen. Det är det där med gränsen som är svårt. Vart går den, gränsen?
Jag ska inte tänka på den nu utan njuta av mig semester.


Kommentarer
Postat av: Kitty

Hej! Härligt att ha dig "tillbaka"! Alltid så härliga inlägg här :) förstod idag att agility debuten för R gott bra också!! Hoppas få läsa något om det nu då ;)) R har ju inte heller skrivit något!! :D



Kram på er och springerpojkarna!!

2011-07-13 @ 22:28:02
Postat av: mammakero

ÅÅÅ vad roligt att du är tillbaka! Jag har saknat dej!! Kram!

2011-07-13 @ 22:51:12
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: isabel

fin blogg :D

hur är det med dig ? :)

2011-07-14 @ 10:41:11
URL: http://isabelmcloughlins.blogg.se/
Postat av: Malin B

KUL att se dig här igen!

Här är datakunnandet ungefär lika stort som när det gäller bilar, de ska fungera bara jag tankar och datorn ska fungera bara jag tycker på on. ;)

2011-07-14 @ 20:28:09
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0