Energigivande dag

Helgen står i annalkande. Säger man så? Det är snart helg, kanske man säger på vanlig svenska. Förstår inte varför jag vill krångla till det.
Idag, fredag har jag inga hundar inbokade. Bestämde att jag måste ta hand om mig själv och smutsen här hemma.

Alltså städar jag. Solen skiner som aldrig förr och jag skulle nog, om jag kunde välja, vara ute. Först ska jag ta hand om golven och dammtussar. Det är inget dam, det är hundhår. Hinner inte bli så dammigt här mellan damsugningarna. Men hundhår hinner det bli och bli över. Suck!!

Har satt på en gammal Ted Gärdestad skiva. Jag är ju all ätare av musik som Ni vet. Känner mig glad och fylld av energi. Det är bra och tänkte därför dela med mig av en låt som inte hörs så mycket men som jag gillar. Hittade ingen på YouTube men just Ted men låten är bra en då, eller vad tycker Ni?

Nu ska jag dansa vidare med kvasten!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm helg å vååår kan ju inte bli bättre:)kramen

2012-03-23 @ 21:02:43
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Susihus

Låter härligt, hoppas att du har kommit ut i det fina vädret nu. Jag har fullt med ormhassel i trädgården så här är det bara att klippa en gren hihi. Må gott i vårsolen

Kram

2012-03-25 @ 14:00:45
URL: http://susihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0