Lite av varje

Dagarna rusar och ännu en vecka har nått sin fredag. I nästa vecka har halva september avverkats. Otroligt tycker jag.

I helgen ska det staplas ved, om allt går som planerat. Maken sitter och hoppas på att leveransen ska bli försenad. Förmodligen för att han ska kunna skjuta på staplandet. Men vad hjälper det att skjuta på saker som är tråkiga?
Jag intalar mig själv att det är bra förbränning och träning.

Fick en massa vindruvor av svärmor och svärfar. Mmmm så goda, direkt från deras växthus.
Har några klasar i växthuset jag också men de är inte riktigt mogna.


Kommentarer
Postat av: Mia

Mmmmmums vad gott med egna druvor, nåt jag aldrig har lyckats med *L*
Tråkiga grejer är det lika bra att göra direkt, då är det gjort! Hmm, skriver hon som borde ha tvättat fönstren! ;-)

2012-09-14 @ 09:10:46
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0