Eurovision Song Contest

Sitter här lite lätt uttråkad eller fullmatad. Jag vet inte vilket?
Mitt i ESC och jag vet inte om jag är lämpad för fler musikupplevelser.
Jag har skapar några favoriter och mitt längsta strå går till Danmark.
Sen tillhör några en "topp tio" men det är nu problemet kommer. Vilka va det?
Jo, Island och sen tror jag det var Ukraina och Bonnie så klart. Dottern håller på Finland. Hmm, ja jo, den växer och lär höras på radion.

Nu måste jag passa snabb genomgången så jag vet vilka länder det är jag ska hålla koll på.

Tittar eller tittade Ni?


Kommentarer
Postat av: Bara anna

Jag tittade igenom alla bidrag men orkade inte sitta uppe och se vem som vann. Men det blev ju bra, Danmarks låt gillar jag och så hade jag även Belgien som favorit.

Ingen nätbutik för mina ljus ännu men funderingen finns där. Vill du beställa får du gärna det. Påsljusen kostar 60 kr.

Ha en skön söndag. Här är jag fortfarande inte pigg i magen efter magsjukan och i natt fick mannen det så här har vi inte det så värst roligt....

2013-05-19 @ 08:56:25
URL: http://annacecar.blogspot.com
Postat av: Izabell

Jag tittade och tyckte att Danmark var en värdig vinnare:)

Kraam Izabell

2013-05-19 @ 10:46:04
URL: http://www.mysbella.blogg.se
Postat av: mammakero

Tvn stod på och ändå somnade jag efter Robins framträdande. Jag har tappat intresset för allt detta melodifestivalande, både de svenska som stora finalen. Det beror nog på att det är så många tävlande och så få bidrag som faktiskt går att lyssna på utan att kräkas. Nu vaknade jag faktiskt då det vinnande bidraget från Danmark framförde sitt bidrag i guldregnet. Den tillhör faktiskt de bättre låtar som vunnit!

2013-05-19 @ 12:10:57
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: AnnaKK

Vi hade grillfest här igårkväll, och de som ville kunde titta men själv hade jag inte tid. Men det gick väl ungefär som väntat - att Danmark vann, och Sverige kom nånstans i mitten!? :-)

Tack för tipset om att kolla hur mycket minne det egentligen fanns kvar på min krånglande dator - måste ha varit väldigt länge sen jag senast kollade, men jag minns att det såg bra ut då. Men det gjorde det INTE nu! 8-X Men efter att ha raderat MASSOR (som jag först kopierade till en extern hårddisk!) så kanske det finns en chans att datorn går ett tag till!? :-)

Ha en fin söndag!!

2013-05-19 @ 12:29:21
URL: http://annakk.blogg.se
Postat av: Linda

Vi tittade. Danmark VAR bra. Kanske bäst. Bus gillade Ryssland och jag var också svag för Finland. Och Irland - som kom sist va??? :-)

2013-05-19 @ 21:00:40
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0